我的啊公又来了

Posted on Mar 25, 2009 by SHARP不是鲨鱼

自我懂事以来,每一年接近我生日,也就是清明节期间,我的啊公就会闹起一大风暴的。何必呢?

今天一早,我的妈就在客厅咦咦噢噢的,为何事而噢噢呢?

不就是我啊公兴起的风暴,啊公啊,你的子子女女,儿儿孙孙在这经济风暴来临的时期,大家都要搵食的啊,为了你的弟弟要礼拜摆档,而要求全部人顺应着要拜一去拜山,真的不是那么简单的啊,佢要搵食,我地都要搵食的啊。

1 Sharp Bites:

Happy "Sam" says:

^_^

Got heart then can already .....

Everyime also can go pray ~~
Like me ~~

ching ming we also no go ....
Something nothing to do ~~

I also go visit my grandmother and grandfather that past away at Narviana there ~~

Like go shopping centre ~~
haha

Got heart then everytime also can go ~~

No heart .. focus you go ... also no go ..